AUTOVIA.cz - prodej a výroba přívěsů! Nákladní přívěsy i vozíky za auto
Sklápěcí přívěs se sklopnými bočnicemi TTS 750kg 13" 2,06x1,47/0,35 hever"
Die größte Anhängerauswahl in der Tschechischen Republik!
Sklápěcí přívěs se sklopnými bočnicemi TTS 750kg 13" 2,06x1,47/0,35 hever"
| Unser Preis ohne MwSt.: 28 800 CZK | |
| 34 848 CZK inkl. MwSt. | |
Aktuální dostupnost přívěsu je nutné si nejprve ověřit.
Při financování záruka na přívěsy 4 roky!!!
Výhodné pojištění s 1% spoluúčastí.
Po-Pá 8:00 - 16:30
Rufen Sie an377 828 103
Po-Pá 16:30 - 19:00
So-Ne 8:00 - 19:00
Rufen Sie an777 306 430
Sklopný jednoosý přívěs s koly pod ložnou plochou s možností nakládání z bočních stran. Ocelový, zinkovaný rám, Alu. sklopné bočnice, možnost provedení plato.
Přívěs je vybaven jednoduchým ručním heverem pro usnadnění výsypu sypkého materiálu. Odjímatelné všechny bočnice - možnost provedení plato.
Pro podnikatelské subjekty možnost splátkového prodeje s akontací od 10%, tj. 2880,- Kč a splátkou od 802,- Kč včetně povinného a havarijního pojištění bez doložení příjmů.
Technische Spezifikationen können sich auch ohne einen ausdrücklichen Hinweis ändern. Die Abbildungen dienen nur zur Information und können in der Ausstattung auch verschiedene Extras beinhalten.
| Anhänger ZUSTAND: | Vorführhänger auf Lager |
|---|---|
| Gesamtgewicht: | 750 kg |
| Verfügbares Gewicht: ** | 161 kg |
| Nutzgewicht: | 589 kg |
| Länge der Ladefläche: | 2060 mm |
| Breite der Ladefläche: | 1470 mm |
| Erlaubte Höchstgeschwindigkeit: | 100 km/h | 130 km/h |
| Führerschein Klasse E: * | ich benötige nicht/keine |
| Bremsen: | Ungebremst |
| Achsenanzahl: | 1 Achse |
| Betriebsjahr: | 2025 |
| Lage der Räder: | Räder unterhalb |
| Kippfunktion: | ja |
| Reifen: | 13" |
| Bordwand-Material: | alu |
| Ladenflächenhöhe innen: | 350 mm |
| Plane: | ohne Plane |
- značková náprava SRN ALKO, KNOTT
- Alu. sklopné bočnice
- výška 350mm
- přední i zadní otevírací čelo
- odnímatelné rohové sloupky
- kola 13"
- ruční hever
- opěrné kolečko za příplatek
- provedení 130km/hod






































