Vlek za auto - ZV 22 1,3T B1 2,55x1,50/0,35 rohové sloupky**
The largest selection of trailers in the Czech Republic!
Vlek za auto - ZV 22 1,3T B1 2,55x1,50/0,35 rohové sloupky**
Přívěs / náhradní díl již není dostupný
Omlouváme se, ale zboží již není dostupné v našem sortimentu. Prosím zvolte jinou alternativu. Děkujeme.
Our price VAT excl.: 37 700 CZK | |
45 617 CZK VAT incl. | |
Aktuální dostupnost přívěsu je nutné si nejprve ověřit.
Při financování záruka na přívěsy 4 roky!!!
Výhodné pojištění s 1% spoluúčastí.
Po-Pá 8:00 - 17:00
Call377 828 103
So-Ne 8:00 - 19:00
Call774 720 938
Možnost snížení celkové hmotnosti na 750kg bez nutnosti řidičského průkazu skupiny E!!!, brzděný přívěs s koly pod ložnou plochou s odnímatelnými bočnicemi vhodný pro nákladání z bočních stran přívěsu, na 3ks europalet, vysoká užitečná hmotnost 1060kg, přívěs je ve výborném stavu najeto 500km. Záruka 22 měsíců. Pro nepodnikatele možnost splátkového prodeje. Pro podnikatelské subjekty zvýhodněné financování s pojištěním s 1% spoluúčastí
Pro podnikatelské subjekty možnost splátkového prodeje s akontací od 10%, tj. 3770,- Kč a splátkou od 1051,- Kč včetně povinného a havarijního pojištění bez doložení příjmů.
Technical specifications can be changed without notice. Pictures are for informational purposes only and may contain special fittings.
CONDITION of a trailer: | demonstration and storage |
---|---|
Total weight: | 1300 kg |
Standby weight: ** | 240 kg |
Payload: | 1060 kg |
The length of load area: | 2555 mm |
The width of load area: | 1500 mm |
Max. Permitted speed: | 100 km/h | 130 km/h |
Driving licence class E: * | I do not need |
Braking: | Braked |
Amount of Axles: | 1 axle |
The year of operation: | 2024 |
Wheels location: | wheels beneath |
Tilting: | no |
Tires: | 13" |
Material of sidewalls: | alu |
The inner height of the loading area: | 350 mm |
Tarpaulin: | without tarpaulin |
kola 13C", žárově zinkovaný rám, podpěrné kolečko, náprava AL-KO, KNOTT, podlaha 15mm - voduvzdorná, možnost provedení 130km/hod, rohové sloupky - možnost odejmutí předního a zadního čela nezávisle na bočnicích, příprava pro plachtu s konstrukcí